پلیمر نسوز

ورق تفلون خالص پی تی اف ای (PTFE)، خرید + قیمت

ورق تفلون خالص پی تی اف ای (PTFE)، خرید + قیمت

ورق تفلون خالص PTFE چیست؟

ورق تفلون خالص یا پلی تترافلوئورواتیلن یک ماده همه کاره ساخته شده از تفلون خالص است که کاربردهای مختلفی دارد. اجزای اصلی آن فلوئور و کربن هستند. یک نوع محبوب از ورق تفلون ptfe به نام ظروف تفلون بسیار شناخته شده است. یک ورق PTFE به عنوان یک محصول با کیفیت بالا عمل می‌کند و توانایی آن برای مقاومت در برابر گازها، آب، سوخت، مواد شیمیایی و روغن بسیار عالی است. این محصول قابلیت عملکرد موثر در دماهای بسیار بالا و پایین را دارد. علاوه بر این، ورق‌های مزبور مزایای عایق الکتریکی عالی و همچنین ضریب اصطکاک بسیار پایین را ارائه می‌دهند.

کاربردهای ورق تفلون پی تی اف ای (PTFE)

برخی از کاربردهای صنعتی ارزشمند ورق ptfe به شرح زیر است:

کارخانه‌های صنعتی

مقاومت ورق تفلون ptfe در برابر آب و سایر مواد مبتنی بر آب، استفاده از آن را در کارخانه‌های صنعتی که با چنین موادی سروکار دارند، آسان‌تر می‌کند. ورق تفلون صنعتی از آلودگی و نشت موادی که در کارخانه‌های صنعتی تولید می‌شوند، جلوگیری می‌کند. همچنین، مواد آن باعث می‌شود تا سیالات به راحتی در صنعت لوله‌کشی جریان پیدا کنند.

ورق تفلون

آزمایشگاه‌های پزشکی

ورق تفلون خالص ماهیت غیرواکنشی و ضدخوردگی دارد. این ویژگی ورق تفلون  ptfe آن را به یک ماده ایده‌آل برای استفاده در لوله‌ها و ظروف آزمایشگاهی تبدیل می‌کند که در آن مواد شیمیایی با طبیعت بسیار خورنده استفاده می‌شود.

ساخت و ساز

مقاومت این وسیله در برابر تغییرات محیطی آن را به یک ماده مناسب در صنعت ساختمان تبدیل کرده است. سازندگان ورق تفلون صنعتی همچنین به دلیل استحکام و مقاومت در برابر حرارت از آن برای ساخت محصولات متنوع استفاده می‌کنند. از آن همچنین به عنوان نوار مهر و موم برای لوله‌کشی بهره‌برداری می‌شود.

برای اهداف معماری، از ورق‌های آن به دلیل اصطکاک بسیار پایین استفاده می‌شود که می‌تواند عمر ساخت و ساز را افزایش دهد. این مسئله به نوبه خود هزینه‌های ساخت و ساز را کاهش می‌دهد.

صنایع غذایی

صنایع لبنی و نوشیدنی نیز از این محصول بهره می‌برند. ورق تفلون خالص در صنایع غذایی بسیار محبوب است، زیرا مایعاتی را که از آن عبور می‌کنند، آلوده نمی‌کند.

مواد بسیار واکنش پذیر

از ورق تفلون خالص  ptfe برای پوشش مخازن اسید استفاده می‌شود، زیرا در برابر اسیدها بسیار مقاوم هستند. ویژگی مقاومت بالا باعث می‌شود ورق‌های PTFE مورد توجه تولید کنندگان مخازن اسید و سایر محصولات وابسته برای مایعات و مواد تهاجمی باشند.

صنعت برق

در صنعت برق نیز از ورق‌های PTFE استفاده می‌شود، زیرا یک محصول عالی و مناسب برای عایق‌کاری است. این ویژگی متخصصان صنعت برق را قادر می‌سازد از این محصول برای عایق بندی مجموعه‌های اتصال دهنده و کابل‌ها استفاده کنند. از جمله محصولات الکتریکی ساخته شده با مواد PTFE می‌توان به کابل کواکسیال، سیم اتصال و برد مدار چاپی اشاره کرد.

روان کننده برای کاربردهای مختلف

ورق تفلون نسوز به عنوان یک روان کننده موثر برای ماشین آلات استفاده می‌شود. هر زمان که از این روش استفاده شود، این محصول مصرف انرژی را کاهش می‌دهد، باعث کاهش سطح اصطکاک می‌شود و به گونه‌ای عمل می‌کند که حداقل سایش در میان تجهیزات ایجاد شود. به عنوان مثال، PTFE  به عنوان روان کننده برای زنجیر دوچرخه عمل می‌کند.

دیگر ویژگی‌های ورق تفلون PTFE

ویژگی مهم این محصول کاربرد ساده و کاهش هزینه نگهداری است. این محصول در برابر حملات مواد شیمیایی تهاجمی مقاومت می‌کند و به این ترتیب ایمنی عملیاتی را به میزان قابل توجهی تضمین می‌کند. یک مزیت اضافی دیگر آن عملکرد مثبت در قطعات الکتریکی است. این ورق همچنین احتمال ایجاد آلودگی زیست‌محیطی را در کارخانه‌های صنعتی کاهش می‌دهد.

در نهایت اینکه، تولید کنندگان ورق تفلون نسوز با تهیه مواد بسیار بادوام برای مدیریت چالش‌های عملیاتی و تضمین ایمنی صنعتی، نقشی حیاتی در کاربردهای صنعتی ایفا می‌کنند.

ورق تفلون ptfe

خرید ورق تفلون نسوز ptfe 

برای سفارش و خرید ورق تفلونی کافی است با فروشگاه صنعت نسوز تماس بگیرید.

سفارشات صنعت نسوز در سریع ترین زمان ممکن ارسال خواهند شد.

فروشگاه صنعت نسوز آماده ارائه انواع محصولات وارداتی و داخلی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است.

کلام آخر

عرضه ورق تفلون خالص یکی از نیازهای اساسی صنعت محسوب می‌شود. این نیاز را فروشگاه صنعت نسوز در ایران به نحو مطلوبی برطرف کرده است. فروشگاه مزبور در دوران فعالیت خود توانسته ورق‌های بسیار با کیفیتی از این نوع را به بازار عرضه کند. 

سوالات متداول:

آیا ورق تفلون خالص PTFE مقاوم به دما و حرارت است؟

بله، ورق تفلون PTFE مقاوم به دماهای بالا و حرارت است. این محصول می‌تواند دماهای بسیار بالا (تا حدود ۲۶۰ درجه سانتیگراد) را تحمل کند.

آیا ورق تفلون PTFE می‌تواند در تماس با مواد غذایی استفاده شود؟

بله، ورق‌های تفلون PTFE (پلی تترا فلوئورو اتیلن) می‌توانند به طور ایمن در تماس با مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرند. این مواد به عنوان یک ماده غیرسمی و ضد چسب در تجهیزات مرتبط با صنعت مواد غذایی بسیار مفید هستند.

4.5/5 (6 نظر)

11 دیدگاه در “ورق تفلون خالص پی تی اف ای (PTFE)، خرید + قیمت

  1. حبیب خمسه گفت:

    مطالبت صنعت نسوز حرف نداره. ممنون بابت فعالیتتون

  2. شهرام راد گفت:

    متشکرم

  3. ثنا شریفیان گفت:

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

  4. باران مرادی گفت:

    همکاری با شما تجربه خیلی خوبیه

  5. حانیه رحمتی گفت:

    خیلی دنبال این اطلاعات بودم. ممنون واقعا.

  6. داوود نوری گفت:

    عالی و کاربردی مثل همیشه

  7. غلام عرب گفت:

    چقد خوبین شما 👌🏻

  8. سمیه رشیدی گفت:

    راهنمایی هاتون هنگام مشاوره تلفنی عالی بود.

  9. حامد روزبه گفت:

    دمتون گرم

  10. خلیل عبدی گفت:

    این موضوع رو خیلی خوب پوشش دادید. افرین به شما

  11. درسا رفیعی گفت:

    بی نظیر هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *