نوارهای نسوز

نوار نسوز فایبر سرامیک فویل دار + [ خرید ]

نوار نسوز فایبر سرامیک فویل دار

نوار فایبر سرامیک فویل دار

همانطور که می دانید نوار نسوز فایبر سرامیک فویل دار نمونه ارتقا یافته نوار نسوز فایبر سرامیک یا همان نوار سرامیک است.نوار سرامیک فویل دار دقیقاً تمام ویژگی های نوار نسوز سرامیک را دارد، با این تفاوت که لایه آلومینیوم کشیده شده بر روی این محصول سبب می شود که نوار سرامیک فویل دار از یک سمت قابلیت نفوذ ناپذیری آب را داشته باشد.

البته نباید از تحمل حرارتی خوب آن چشم پوشی کرد. این محصول تحمل حرارت تا مثبت 1260 درجه سانتیگراد را دارد. اما دمای مداوم این نوار نسوز 1000 درجه سانتی گراد است.

ویژگی های نوار سرامیک فویل دار

از ویژگی های دیگر این محصول می توان به:

هدایت حرارتی پایین
ذخیره سازی حرارت کم
درجه حرارت بالا
پایداری و مقاومت در برابر شوک حرارتی و… اشاره کرد.

کاربرد نوار سرامیک فویل دار

کاربرد نوار نسوز سرامیک فویل دار همانند نوار نسوز سرامیک است. ( که در توضیحات نوار نسوز فایبر سرامیک کامل ذکر شده است ) اما مهم‌ترین آن استفاده در سیستم های انتقال مواد و ساخت دستکش های حفاظت در مقابل حرارت می باشد.

نوار سرامیک فویل دار در صنایع مختلف به عنوان یک جزء اساسی برای ایجاد عایق‌های حرارتی و نسوز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوارها به دلیل ویژگی‌های خاص خود در موارد زیر کاربرد دارند:

عایق‌بندی حرارتی: نوارهای سرامیک فویل دار به عنوان عایق‌های حرارتی مؤثر برای جلوگیری از انتقال حرارت از یک مکان به مکان دیگر استفاده می‌شوند. این عایق‌ها در دماهای بالا و محیط‌های با دماهای متغیر به خصوص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عایق الکتریکی: نوارهای نسوز سرامیک فویل دار معمولاً عایق الکتریکی هستند و برای جلوگیری از انتقال جریان الکتریکی به سطح‌های دیگر یا جلوگیری از اتصال‌های الکتریکی ناخواسته مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عایق‌بندی در مخازن و تجهیزات شیمیایی: در صنایع شیمیایی، نوارهای سرامیک فویل دار به عنوان عایق‌های حرارتی در مخازن، لوله‌ها، و تجهیزات با دماها و فشارهای بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کوره‌ها و اجزای دیگهای صنعتی: در کوره‌ها، اجزای دیگ‌های صنعتی، و ماشین‌آلات با دماهای بالا، نوارهای سرامیک برای جلوگیری از انتقال حرارت و حفاظت از تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

صنعت آلومینیوم و فولاد: در صنعت آلومینیوم و فولاد، نوارهای سرامیک برای جلوگیری از تماس مستقیم با فلزهای داغ و حرارتی به کار می‌روند.

اتومبیل‌سازی: در صنایع خودروسازی نیز ممکن است برای عایق‌بندی قطعات گرمایی نوارهای سرامیکی فویل دار مورد استفاده قرار گیرند.

نحوه عرضه نوار نسوز سرامیک فویل دار

لازم به ذکر است که این محصول در فروشگاه صنعت نسوز و با ضخامت های 1/5 و 3 میلیمتر و با عرض های 5 سانت ، 7 سانت و 10 سانت و متناسب با نیاز شما مشتریان محترم قابل عرضه می باشد.

قیمت نوار سرامیک فویل دار

قیمت نوار سرامیک فویل دار ممکن است بسیار متغیر باشد و به عوامل مختلفی مانند ابعاد، مشخصات، کیفیت، منبع تامین، محل خرید و حتی تقاضا بستگی دارد. با توجه به نوسانات بازار و همچنین انواع مختلف نوار های نسوز بهترین راه برای گرفتن به روز تماس با فروشگاه صنعت نسوز است.

نوار نسوز فایبر سرامیک فویل دار

میزان کیفیت و مقاومت محصول از جمله مواردی است که قیمت نوار نسوز را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. به میزانی که پارچه کیفیت بالاتری داشته باشد قطعاً قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. چنین نوارهایی به‌خوبی می‌توانند امنیت محیط کاری را افزایش دهند. سعی کنید برای دریافت بهترین نتایج از خرید نوارهای بی‌کیفیت و با قیمت پایین بپرهیزید.

با توجه ‌به نوسانات قیمت ارز و  تغییرات قیمت متریال اولیه نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن‌ها منتشر نمود. بهتر است برای اطلاع از قیمت نوار نسوز با فروشگاه صنعت نسوز تماس بگیرید.

خرید نوار فایبر سرامیک فویل دار

برای خرید نوار فایبر سرامیک فویل دار، ابتدا به دقت نیازهای خود را تعیین کنید و مشخصات مورد نظرتان را در نظر بگیرید.

برای سفارش و خرید نوار نسوز سرامیک فویل دار کافی است با فروشگاه صنعت نسوز تماس بگیرید.

سفارشات صنعت نسوز در سریع ترین زمان ممکن ارسال خواهند شد.

همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد سایر محصولات ( نوار نسوز، پارچه نسوز، ورق نسوز ، واشر نسوز و ...) از مشاوره رایگان صنعت نسوز استفاده کنید. به این منظور کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سوالات متدوال:

نوار نسوز فایبر سرامیک فویل دار چیست؟

نوار نسوز فایبر سرامیک فویل دار یک نوع نوار مقاوم در برابر آتش و حرارت است، نوار نسوز فایبر سرامیک دارای ترکیبی از الیاف سرامیکی و یک لایه فویل مقاوم در برابر حرارت می‌باشد.

ویژگی‌های نوار نسوز فایبر سرامیک فویل دار چیست؟

نوار نسوز فایبر سرامیک فویل دار دارای ویژگی‌های مهمی چون مقاومت در برابر حرارت بالا، مقاومت در برابر آتش، عایق حرارتی، عایق برقی، عایق شیمیایی و مقاوم در برابر سایش و همچنین، انعطاف پذیری مناسبی دارند.

کاربردهای نوار نسوز فایبر سرامیک فویل چیست؟

این نوارها در بسیاری از صنایع مانند صنایع فولاد، فرایندهای حرارتی، و محیط‌های با دماهای بالا به عنوان عایق حرارتی یا محافظ برای جلوگیری از تاثیر حرارت استفاده می‌شوند.

آیا نوار نسوز فایبر سرامیک فویل قابلیت انعطاف دارد؟

بله، بسیاری از نوارهای فایبر سرامیکی فویل دارای انعطاف مناسبی هستند که می‌توانند به سهولت به شکل‌ها و سطوح مختلف تنظیم شوند.

 

منابع خارجی:

4.8/5 (5 نظر)

11 دیدگاه در “نوار نسوز فایبر سرامیک فویل دار + [ خرید ]

  1. صمدی گفت:

    نوار فایبر سرامیک فویل دار در کدام صنایع قابل استفاده هست؟

    1. فاطمه نوظهور گفت:

      نوار فایبر سرامیک فویل دار در صنایعی مانند آلومینیوم، شیشه، فولاد، سیمان، مواد معدنی و غیره قابل استفاده می‌باشد.

  2. منصور دستغیب گفت:

    این موضوع رو خیلی خوب پوشش دادید. افرین به شما

  3. ملیکا منصوری گفت:

    تنوع محصولاتتون خیلی خوبه

  4. حمیدرضا دهقانی گفت:

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

  5. نرگس‌ عرب گفت:

    عالی و کاربردی مثل همیشه

  6. لیلا اسدی گفت:

    خرید خوبی از شما داشتیم. پرفروش باشید.

  7. آتنا مرتضوی گفت:

    مطالب بیشتری بنویسین لطفا. ممنون از محتواهای جذابتون

  8. هستی باقری گفت:

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم. ممنون بابت مطالب تخصصیتون

  9. مصطفی عظیمی گفت:

    خیلی عالی بود. مرسی که به افزایش دانش و اطلاعات در حوزه محصولات نسوز کمک میکنید.

  10. امین فاطمی گفت:

    محتوای خیلی خوبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *