ورق‌های نسوز

ورق نان آزبست نسوز + خرید و معرفی 0 تا 100

ورق نسوز نان آزبست

برای مشاوره رایگان، اطلاع از قیمت روز و خرید ورق نسوز نان آزبست همین الان با ما تماس بگیرید.

با توجه به ممنوعیت های که برای استفاده از آزبست وجود دارد در بسیاری از صنایع، از ورق نسوز کلینگریت بدون آزبست (non Asbestos  jointing sheet) استفاده می شود. این ورق با نام های ورق نسوز و ورق واشر نسوز نیز شناخته می شود.

ورق بدون آزبست دارای مقاومت کششی برابر یا بیشتر از ورق آزبست است و می تواند در دماهای بالا مورد استفاده قرار گیرد. این ورق ها به دلیل کربن یا مواد آلی ایمن ترند.

آزبست به عنوان ذرات بسیار ریز در هوا پخش می شود و توسط کارگران استنشاق می شود. این ذرات سپس به ریه ها منتقل شده و باعث سرطان می شوند. خطر آزبست نیز توسط مقامات تایید شده است. پس تولیدکنندگان این ورق ها،برای سلامت کارمندان خود ورق های بدون آزبست معرفی کردند.

نان ازبست

ورق نسوز نان  آزبست بدلیل استفاده زیاد به یک محصول جهانی تبدیل شده است. برای استفاده در محیط های بهداشتی مانند آزمایشگاه ها و یا تعمیرات بیمارستان حتمٱ باید از ورق نسوز نان آزبست استفاده شود. در این ورق از ترکیباتی مانند آرامید، فایبر گلاس، کربن، سرامیک، کولار و غیره استفاده شده است.

میزان تحمل دما

با توجه به شرایط و محیط کار، دمایی تا حدود مثبت ۵۵۰ درجه سانتیگراد را به راحتی تحمل می‌کند. ضمنا این محصول در دمای منفی ۱۰۰ درجه سانتیگراد نیز کارایی دارد.

کاربرد ورق کلینگریت نسوز بدون آزبست

ورق های کلینگریت نان آزبست در صنایع مختلفی کاربرد دارد. برای مثال  آب بندی فلنج ها، عایق حرارتی و آتش، عایق آب گرم و سرد، بخار آب، اسید، روغن، استفاده در واشر ماشین و موتور و پمپ ها از جمله کاربرد های ورق کلینگریت نسوز می باشد.

ورق های بدون آزبست معمولاً در دستگاه های کم فشار ، ترانسفورماتورها و کمپرسورها و همچنین برای بستن شیرآلات در موتورهای منفجره استفاده می شود.

لازم به ذکر است به دلیل ممنوعیت استفاده از ازبست (به دلیل سرطان زا بودن) در محیط های بهداشتی و بیمارستانی از ورق های کلینگریت بدون ازبست استفاده می شود.

non azbest

انواع ورق نسوز نان آزبست

این ورق در دو نوع وجود دارد:

نوع اول : بدون سیم 

نوع دوم : سیم دار، که به نوعی ارتقا یافته ورق نان آزبست سیم دار می باشد که از رشته سیم های استنلس استیل و یا فولاد در داخل ساختار خود بهره می برد. وجود این رشته سیم ها سبب شده تا مقاومت بیشتری در برابر فشار، کشش و حتی حرارت از خود نشان دهد. این نوع ورق نسوز در ضخامت های 0/5 میلیمتر تا 5 میلیمتر و در ابعاد 100*100 ، 100*150، 150*15۰، 150*200 و 200*200 سانتیمتر موجود می باشد که عمدتا پر مصرف ترین آن ۱۵۰*۱۵۰ می‌باشد.

لازم به ذکر است این محصول در فروشگاه صنعت نسوز و با ابعاد و اندازه های ذکر شده در توضیحات بالا و متناسب با نیاز شما مشتریان گرامی قابل عرضه می‌باشد.

برای مشاهده سایر ورق های نسوز به دسته بندی محصولات مراجعه کنید.

5/5 (3 نظر)

11 دیدگاه در “ورق نان آزبست نسوز + خرید و معرفی 0 تا 100

  1. وحید طباطبائی گفت:

    مثل همیشه ارسال به موقع محصولات. عالی

  2. رضا سعادت گفت:

    خیلی عالی بود. مرسی که به افزایش دانش و اطلاعات در حوزه محصولات نسوز کمک میکنید.

  3. مرتضی فرجی گفت:

    تنوع محصولاتتون خیلی خوبه

  4. ایمان شعبانی گفت:

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

  5. ندا رحمانیان گفت:

    عالی و کاربردی مثل همیشه

  6. آتنا جمشیدی گفت:

    دمتون گرم

  7. اکبر رحمتی گفت:

    شما پیج اینستا هم دارین؟

  8. نازنین‌ زهرا بهاور گفت:

    چه سایت قشنگی دارین. عالیه

  9. عباسعلی باستانی گفت:

    حرف نداشت👌🏻

  10. عسل ابراهیمی گفت:

    مطلبتون بسیار مفید بود.

  11. سارینا سهرابی گفت:

    دستخوش به صنعت نسوز و تیم حرفه ایشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *