لاستیک‌ نسوز

لاستیک منجید دار + [معرفی 0 تا 100 و خرید تلفنی (تهران – اصفهان و…)]

لاستیک منجید دار

لاستیک‌ها از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار هستند؛ به همین جهت از انواع آن‌ها در صنایع مختلف به‌صورت گسترده استفاده می‌شود. کاربرد‌های این محصول به دلیل مزایا و ساختار فیزیکی ویژه‌ای که دارند و توانایی آن‌ها در انجام وظایف خود، گسترش یافته است. لاستیک منجید دار به‌علت کارایی بسیار خود، بیشترین کاربرد را در زمینه‌های مختلف دارا است. در این مقاله شما را با ویژگی‌های این نوع لاستیک بیشتر آشنا می‌کنیم.

منجید دار

لاستیک منجید دار را بهتر بشناسیم!

لاستیک منجید دار از قدیمی‌ترین و ارزان‌ترین نوع لاستیک‌ها است که برای تولید آن از مواد نسوز درجه یک استفاده می‌شود؛ چرا‌که مواد اولیه با‌کیفیت و رعایت استاندارد‌ها می‌توانند رضایت و اعتماد افراد زیادی را جلب کنند.

کتان یکی از الیاف‌های طبیعی و گیاهی است که حتی پس از عرضه الیاف‌های مصنوعی با ویژگی‌های متفاوت، همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است. این ماده بافت خود را تا دمای ۱۶۰ درجه سانتی‌گراد حفظ می‌کند که از مهم‌ترین و قابل‌توجه‌ترین ویژگی‌های آن است.

بنابراین، بهترین ماده برای ترکیب با لاستیک و بهبود کارایی و کیفیت آن محسوب می‌شود. لاستیک منجید دار محصولی است که در ساختار آن از نخ کتان استفاده می‌شود. وجود نخ کتان موجب افزایش مقاومت در برابر سایش و کشش می‌شود که با توجه به کاربرد و نوع استفاده، تعداد لایه‌های نخ و الیاف استفاده شده در آن متفاوت است. این محصول به‌صورت نواری منعطف، پد، پوشش و واشر برای عایق‌بندی، تفکیک‌سازی و محافظت از سطوح مختلف تولید و به بازار‌های فروش عرضه می‌شود.

انواع ورق‌های لاستیکی منجید دار

در حالت کلی این ورق‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ دسته اول لاستیک منجید دار کتان نام دارد. کتان مقاومت بالایی در برابر گرما و حرارت از خود نشان می‌دهد. دسته دوم لاستیک منجید دار نقاله یا پلی‌استر است که برای تولید آن از پلی‌استر در لایه‌های نخی استفاده می‌شود. تسمه‌های انتقال از همین نوع هستند که در اندازه‌های یک تا 100 متر تولید می‌شوند.

لاستیک منجید دار

ویژگی‌های لاستیک منجید دار

  • انتقال و هدایت حرارت کم موجب کاهش چشمگیری در مصرف انرژی می‌شود.
  • مجهز بودن به عایق الکتریکی و مقاومت در برابر الکتریسیته و اشعه‌های مضر
  • خواص مکانیکی منحصر‌به‌فرد و مقاومت بالا در برابر سایش، کشش و خوردگی
  • انعطاف‌پذیری بالا حتی در دما‌های پایین
  • مقاومت حرارتی تا ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد
  • مهار فشار‌های وارد شده و جلوگیری از فرسودگی
  • حفظ ساختار خود در دماهای پایین تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد
  • قابلیت ثابت ماندن کیفیت و کارایی در محیط‌های مرطوب
  • کمک به محیط‌زیست و انسان‌ها به دلیل داشتن کتان طبیعی

تمام این ویژگی‌ها در مدت‌زمان طولانی از هزینه‌های زیادی جلوگیری می‌کنند. این هزینه‌ها می‌توانند شامل هزینه‌های نگه‌داری و تعمیر باشند.

کاربرد‌های لاستیک منجید دار

از آنجایی‌که ساختار و بافت این مواد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است، از آن در زمینه‌های مختلفی استفاده می‌شود. یکی از رایج‌ترین کاربرد‌های آن تولید لباس‌های ایمنی و حفاظت شیمیایی است. با توجه به ویژگی‌های کاربردی، بهترین گزینه برای ساخت واشر آب‌بندی و عایق‌بندی به حساب می‌آید.

همچنین در ساخت پروفیل‌های پنجره و به‌عنوان ضربه‌گیر در کف زمین‌های لغزنده و لرزشی نیز کاربرد دارد. حتی از این محصول در صنعت خودروسازی به‌منظور کاهش لرزش خودرو‌ها نیز استفاده می‌شود. بلاستیک منجید دار رای عایق‌بندی انواع صنایع از‌جمله تاسیسات و ساختمان‌ها نیز مناسب است.

توجه داشته باشید که ماندگاری و عمر طولانی لاستیک منجید دار به عواملی مانند کیفیت ترکیبات، شرایط استفاده، نگهداری مناسب و تعمیر و نگهداری صحیح بستگی دارد. بنابراین، رعایت این موارد باعث افزایش ماندگاری و عمر مفید لاستیک منجید دار خواهد شد.

نتیجه‌گیری

 انتخاب هر محصولی باید بر اساس نیاز‌ها انجام شود. تمام ورق‌های لاستیکی بدون توجه به نوع و جنس آن‌ها از مقاومت مناسبی در برابر اشعه‌های فرا‌بنفش و مخرب برخوردار هستند. همچنین به‌علت مواد تولید‌کننده، همه آن‌ها عملکرد شیمیایی بسیار خوبی در مواجهه با خوردگی و اکسید شدن از خود نشان می‌دهند. به همین دلیل امکان بهره‌گیری از آن‌ها در محیط‌های نفتی و روغنی وجود دارد.

ورق لاستیکی منجید دار در ابعاد و اندازه‌های گوناگون تولید می‌شود تا مشتریان با توجه به نیاز خود، محصول مورد‌نظر را تهیه کنند. هر‌کدام از این محصول‌ها دارای ویژگی و خصوصیات خاصی هستند؛ پس شما می‌توانید با انتخاب محصولی متناسب با ویژگی‌های مورد‌نیاز از هزینه‌های اضافی پیشگیری کنید. علی‌رغم تمام این‌ها، صنایع نقش کلیدی و مهم را در به کارگیری این لاستیک‌ها ایفا می‌کنند؛ از این جهت که هدف اصلی بهره‌گیری از این محصولات کاهش هزینه‌ها است.

خرید لاستیک منجید دار

برای سفارش و خرید لاستیک منجید دار کافی است با فروشگاه صنعت نسوز تماس بگیرید.

سفارشات صنعت نسوز در سریع ترین زمان ممکن ارسال خواهند شد.

فروشگاه صنعت نسوز آماده ارائه انواع محصولات وارداتی و داخلی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است.

برای مشاهده سایر محصولات کلیک کنید:

  1. لاستیک وایتون
  2. لاستیک تسمه نقاله
  3. لاستیک EPDM
  4. لاستیک NBR
  5. لاستیک SBR

سوالات متداول:

مزایای لاستیک منجید دار چیست؟

لاستیک منجید دار یک نوع لاستیک با ویژگی‌های خاص است که در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مزایای این نوع لاستیک منجید دار میتوان به مقاومت در برابر حرارت، سایش، عایق‌بندی و دوام بالا، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و ویژگی‌های منحصر به فرد اشاره کرد.

5/5 (1 نظر)

11 دیدگاه در “لاستیک منجید دار + [معرفی 0 تا 100 و خرید تلفنی (تهران – اصفهان و…)]

  1. حبیب الله مدنی گفت:

    دمتون گرم

  2. امیر همدانی گفت:

    واقعا ارزش وقت گذاشتن و خوندن داشت!

  3. علی کشانی گفت:

    متشکرم

  4. موسی خمسه گفت:

    چه سایت قشنگی دارین. عالیه

  5. اکبر قاضی گفت:

    چه خوب که با حوصله برای خرید محصولات مشاوره دادید. کارتون درسته.

  6. آیدا اکبری گفت:

    چقد خوبین شما 👌🏻

  7. النا اشرفی گفت:

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم. ممنون بابت مطالب تخصصیتون

  8. نیلوفر اصغری گفت:

    تجربه لذت بخش همکاری با صنعت نسوز رو فراموش نمیکنم. ممنون از شما و فعالیتتون در این حوزه

  9. راضیه اکبری گفت:

    خیلی دنبال این اطلاعات بودم. ممنون واقعا.

  10. ابوالقاسم فاطمی گفت:

    اکانت اینستا هم دارید؟

  11. اکبر مهرابی گفت:

    مطلب خوبی بود. با تشکر از کارشناسان صنعت نسوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *