پکینگ‌های نسوز

پکینگ نسوز کربن تفلون + خرید و معرفی 0 تا 100

پکینگ نسوز کربن تفلون

پکبنک نسوز کربن تفلون همان گونه که از نام این محصول پیداست، از پکینگ کربن آغشته به تفلون از الیاف نسوز کربن آغشته به روغن سیلیکون و تفلون بافته می شود. الیاف کربن علاوه تحمل زیاد گرما، از ضریب اصطکاک بالایی حتی نسبت به الیاف شیشه و کولار برخوردار می باشد. متغیر بودن ضریب اصطکاک آن سبب شده تا این پکینگ در دماهای مختلف پایدار بماند. از مزایای دیگر این محصول استحکام زیاد نسبت به وزن خود می باشد. یعنی مقاومت کششی بسیار فوق العاده ای نسبت به وزن خود داراست. به گونه ای که پکینگ نسوز کربن آغشته به تفلون یعنی یک سوم فولاد وزن دارد اما در واقع بیش از 5 الی 10 برابر آن مقاومت دارد.

کاربرد های پکینگ نسوز کربن تفلون

هر کدام از پکینگ های نسوز موجود در بازار کاربرد های ویژه ای دارند. به طور مثال پکینگ تفلون خالص مقاومت شیمیایی بسیار خوبی دارد. یا پکینگ گرافیت خالص انعطاف پذیری بالایی دارد.پکینگ های سرامیکی نیز به دلیل ساختاری که دارند در دماهای بالا خواص خود را به خوبی حفظ می کنند. پکینگ فایبر گلاس نیز به دلیل خواص ویژه ای که دارد مجموعه ای از خواص فوق را دارد.

کاربرد های پکینگ تفلون کربن

پکینگ کربن تفلون جهت آب بندی در محیط های با دمای مثبت 650 درجه سانتیگراد تا منفی 50 درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار میگیرد. از ویژگی های بارز این محصول، استحکام مکانیکی و حرارتی بالای آن می باشد. این محصول در برابر اشعه ایکس و مواد شیمیایی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد و در کلیه محیط های اسیدی و بازی قابل استفاده می باشد.( البته نه در اسید هایی با خلوص بالا )

تفلون یا همان P.T.F.E معروف و روغن سیلیکون دیگر مواد تشکیل دهنده پکینگ کربن آغشته به تفلون هستند. به این صورت که روی هر یک از الیاف کربن لایه ای از تفلون و روغن سیلیکون که باهم میکس شده اند کشیده می شوند. به علت وجود همین مواد، در آب بندی مایعات فرار ( البته بجز اسیدهای با خلوص بالا و حلال های مواد عالی قوی ) و در جاهایی که آلودگی مجاز نباشد، مانند پمپ های گریز از مرکز، پمپ های شناور و شیر آلات صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.

از دیگر کاربردهای این پکینگ نسوز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد استفاده در صنایع شیمیایی
  • مورد استفاده در انواع پمپ های صنعتی و کشاورزی
  • مورد استفاده در انواع میکسر
  • مورد استفاده به صورت پر مصرف در پالایشگاه ها و صنایع پتروشیمی

مزایای پکینگ کربن تفلون

پکینگ  فیبر کربن آغشته به PTFE در مواردی که ایمنی کار مورد نیاز است و کیفیت آب بندی برای تجهیزات بسیار مهم است استفاده می شود. پکینگ فیبر کربن PTFE را می توان برای آب بندی طیف وسیعی از محیط ها و محیط های تهاجمی شیمیایی و همچنین برای کاربردهای آب و بخار تا دمای 300 درجه سانتیگراد، روغن ها، گریس ها و غیره استفاده کرد.

این بسته بندی فیبر کربن به طور گسترده در صنعت برق و همچنین در صنایع شیمیایی، سلولزی، پالایش نفت، متالورژی، داروسازی، پردازش مواد غذایی و غیره استفاده می شود.

نحوه خرید پکینگ نسوز کربن تفلون

لازم به ذکر است این محصول در فروشگاه صنعت نسوز در مقطع چهار گوش و با ابعاد استاندارد و متناسب با نیاز شما مشتریان محترم قابل عرضه می باشد.

همانطور که می دانید یکی از دلایل مهم استفاده از پکینگ نسوز کربن وزن سبک آن است. اگر معیار های دیگری مانند استحکام در انتخاب و خرید پکینگ نسوز برای شما مهم است به دسته بندی اصلی محصولات مراجعه فرمایید.

دیتاشیت پکینگ تفلون کربن

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

دیتاشیت پکینگ تفلون کربن

 

منابع:

https://www.gteek.com

https://www.directindustry.com

0/5 (0 نظر)

11 دیدگاه در “پکینگ نسوز کربن تفلون + خرید و معرفی 0 تا 100

  1. اسماعیل مقدم گفت:

    سایتتون محشره. خداقوت

  2. شیدا انتظامی گفت:

    مثل همیشه ارسال به موقع محصولات. عالی

  3. زهرا بهمنی گفت:

    واقعا ارزش وقت گذاشتن و خوندن داشت!

  4. داوود هاشمیان گفت:

    عاااااااااااالی بود

  5. جلال گلپایگانی گفت:

    چه سایت قشنگی دارین. عالیه

  6. سارینا کشانی گفت:

    خیلی سایت خوبی دارین.

  7. شیدا اسکندری گفت:

    عالی و کاربردی مثل همیشه

  8. مهلا بابایی گفت:

    تجربه لذت بخش همکاری با صنعت نسوز رو فراموش نمیکنم. ممنون از شما و فعالیتتون در این حوزه

  9. آیناز طالب زاده گفت:

    شما پیج اینستا هم دارین؟

  10. آیناز حجتی گفت:

    خیلی دنبال این اطلاعات بودم. ممنون واقعا.

  11. عبدالرضا بیاتی گفت:

    اکانت اینستا هم دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *