پلیمر نسوز

تفلون پلی اتیلن P.E + خرید و معرفی ✔️

تفلون پلی اتیلن P.E

پلی اتیلن با با چگالی بالای که دارد سبب ایجاد بسیاری از خصوصیات مشترک با دیگر پلیمرهای موچود در بازار شده است. پلی اتیلن می تواند ثبات خود را در برابر خوردگی حفظ کند. همچنین تفلون پلی اتیلن نسبت به تنش ترک خوردگی در برابر اشعه ماورای بنفش و برخی از مواد شیمیایی مقاومت از خود نشان دهد. این محصول بسیار راحت ماشین کاری می شود زیرا در هنگام ماشین کاری تراشه ها به اسانی خورد شده و می شکند. از این محصول می توان در قطعات کشویی و ریل دار استفاده کرد زیرا ضریب استحکام در ان اصطکاک در ان پاین بوده و از خود روغن ساطع می کند و دیگر نیازی به روغن کاری نیست.

این پلیمر یکی از استاندارد ترین پلیمرها در زمینه بهداشت محسوب میشود. به طوری که کاربرد فراوانی در تولید وسایل اشپزخانه و صنایع غذایی دارد. البته نباید از تحمل حرارتی و الکتریکی آن غافل شد. این محصول رقیب جدی و اصلی پی وی سی به شمار می‌آید. همچنین به دلیل بالا بودن انعطاف پذیری و ماشین کاری راحت  و آسان از آن در تولید مواد اولیه لوله و اتصالات استفاده می شود. محصولات تفلون پلی اتیلن شامل موارد زیر است:

ورق و میلگرد پلی اتیلن P.E

ویژگی های پلی اتیلن

  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر اسید و باز
  • جنس با کیفیت
  • خواص کششی خوب
  • وزن سبک
  • عایق
  • سختی مناسب

مزایای پلی اتیلن P.E

تفلون پلی‌اتیلن به عنوان یک ماده پلاستیکی مورد استفاده در صنایع مختلف دارای مزایای متعددی است. برخی از مزایای اصلی محصولات پلی اتیلن یعنی ورق و میلگرد پلی‌اتیلن عبارتند از:

  1. مقاومت به خوردگی: پلی‌اتیلن مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارد، به خصوص در محیط‌های مرطوب و شیمیایی. این ویژگی آن را به انتخاب مناسبی در برای کاربردهای خارج از محیطها تبدیل کرده است.

  2. مقاومت به شعله‌وری: پلی‌اتیلن معمولاً مقاومت خوبی در برابر شعله‌وری دارد. این ویژگی آن را مناسب برای مصارفی که نیاز به مواد آتش‌نشان دارند، می‌کند.

  3. مقاومت به اثرات جوی: پلی‌اتیلن مقاومت خوبی در برابر تغییرات دما و اثرات نور مستقیم خورشید دارد. این ویژگی آن را به گزینه‌ای مناسب برای بیرون‌آیی و برخی کاربردهای سایر محیط‌ها تبدیل کرده است.

  4. عایق الکتریکی: پلی‌اتیلن به عنوان یک عایق الکتریکی مورد استفاده در اتصالات الکتریکی، عایق‌بندی کابل‌ها و تجهیزات الکتریکی می‌آید.

  5. سبک و مقاوم: پلی‌اتیلن به خوبی تراکم و وزن پایینی دارد که اجازه‌ی حمل و نقل آسان و نصب آسان در برخی از کاربردها را می‌دهد.

  6. قابلیت بازیافت: پلی‌اتیلن قابلیت بازیافت دارد و می‌توان از مواد بازیافتی برای تولید مجدد مصنوعات پلاستیکی استفاده کرد، که به محیط زیست کمک می‌کند.

  7. مقاومت در برابر مواد شیمیایی: بسته به نوع پلی‌اتیلن، می‌تواند مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی داشته باشد. این ویژگی به آن اجازه می‌دهد که در محیط‌های شیمیایی به کار رود.

  8. استحکام مکانیکی: پلی‌اتیلن دارای استحکام مکانیکی بالاست و می‌تواند فشار و کشش را تحمل کند.

  9. کاربردهای متنوع: پلی‌اتیلن در انواع کاربردهای صنعتی، تولیدی، بسته‌بندی، ساختمانی و حتی در صنایع الکترونیک و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

4.8/5 (4 نظر)

11 دیدگاه در “تفلون پلی اتیلن P.E + خرید و معرفی ✔️

  1. یاسمن زنگنه گفت:

    متشکرم

  2. نسترن فاطمی گفت:

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

  3. فاطمه حمیدی گفت:

    چه مطالب خوب و تخصصی در مورد محصولات نسوز دارید.

  4. سارا کیان گفت:

    مشاوره هاتون عالین واقعا!

  5. محدثه عابدی گفت:

    چه خوب که با حوصله برای خرید محصولات مشاوره دادید. کارتون درسته.

  6. سیدعلی گفت:

    چه سایت قشنگی دارین. عالیه

  7. علی رضا تقوی گفت:

    عاااااااااااالی بود

  8. ثنا میری گفت:

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

  9. امید بردبار گفت:

    خیلی سایت خوبی دارین.

  10. تینا کمالی گفت:

    سایتتون محشره. خداقوت

  11. شیدا ابراهیمی گفت:

    سلام عالی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *