ورق‌های نسوز

ورق گرافیت خالص { نسوز } + خرید آنلاین ✔️

ورق نسوز گرافیت خالص

برای مشاوره رایگان، اطلاع از قیمت روز و خرید ورق نسوز گرافیت خالص همین الان با ما تماس بگیرید.

یکی از انواع ورق نسوز که کابردهای فراوانی دارد ورق گرافیت خالص است. اینکه این ورق چیست، چه خواصی دارد و در کجا مورد استفاده قرار می­‌گیرد در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. ورق­‌های گرافیتی به علت مقاومت بالای خود مورد استفاده صنایع بسیاری هستند. از طرفی به علت سمی نبودن می­‌توان آنها را در صنایع غذایی و بهداشتی نیز استفاده کرد. اگر قصد کسب اطلاعات درباره گرافیت خالص و ورقش را دارید، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما بمانید تا اطلاعات کاملی درباره آن تقدیم حضورتان کنیم.

خرید و قیمت ورق گرافیت خالص

ورق گرافیت خالص چیست؟

اگر فیبر گرافیتی انعطاف پذیر را در شرایطی شیمیایی تحت دمایی با حرارت بالا قرار دهیم، بدون هیچ قالب‌­گیری، نورد و حتی چسب این ورق ساخته خواهد شد. ورق گرافیت خالص عمر بالایی دارد و در شرایط سخت می‌­تواند بسیار مقاوم عمل کند. این محصول عایق بسیار خوبی برای فلزات است. این نوع ورق‌­ها می­توانند در دمایی حدود 650 درجه سانتی گراد تاب بیاورند و در دمای منفی 240 درجه نیز بسیار مقاومت خوبی دارند. ورق گرافیت به دلیل خواص خود در صنایع مختلفی قابل استفاده است. در ادامه ویژگی­های این ورق را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی­‌های خاص ورق نسوز گرافیت خالص

برای بررسی ویژگی‌­های ورق گرافیت خالص لازم است تا خود گرافیت و خواصش را به خوبی بشناسیم. گرافیت یک ماده نسوز گران قیمت است. گرافیت علاوه بر مقاومت در برابر دمای بالا، در مقابل فشار نیز توانایی زیادی دارد. ضد زنگ بودن یکی دیگر از خواص مهم این ماده است. الیاف گرافیت غیر سمی هستند و خطری برای افرادی که در مجاورت آن قرار دارند، نخواهد داشت. به همین دلیل هم می‌­شود آن‌ها را در حوزه‌­های مختلف صنعتی به کار برد. همچنین وزن پایین صفحات نسبت به خواصش یکی دیگر از مزیت‌­هایی است که طراحان و متخصصان را نسبت به استفاده از آن ترغیب کرده است.

گرافیت خالص معمولاً شکننده است به همین دلیل در برخی از موارد با توجه به کاربری مورد نیاز برای کاهش شکنندگی و افزایش تحمل حرارتی و ... به آن استیل اضافه می کنند که به آن ورق گرافیت تنجید دار گفته می شود.

ورق گرافیت خالص چه کاربردی دارد؟

این ورق‌­ها بیشتر برای اتصالات مورد استفاده قرار می­‌گیرند. شیشه، اتصالات لوله، پمپ، شیرآلات، صنایع شیمیایی، داروسازی، پتروشیمی، ایستگاه‌های برق، صنایع قند کاغذ و بسیاری صنعت دیگر این ماده را به کار می‌برند. یکی از کاربرد­های اصلی ورق گرافیت خالص به کارگیری آن در جهت کنترل فشار وارد شده بر قطعات و جلوگیری از نشت مواد است. یعنی در حقیقت ما بتوانیم از این ورق به عنوان یک واشر استفاده کنیم. تحمل این ماده در برابر فشار­های بالا بی­نظیر است و کمتر ماده­ای می­تواند از لحاظ دوام و مقاومت او را شکست دهد.

سخن آخر

ورق گرافیت خالص از فیبر گرافیتی درست می­شود و کاربرد زیادی هم دارد. از این محصول می­توان به علت مقاومت بالای دمایی در صنایع مختلفی استفاده کرد. به جز مقاومت در برابر دمای بالا و پایین، این محصول در برابر فشار نیز مقاومت چشمگیری دارد. به همین دلیل هم یکی از کاربرد­های اصلی آن تولید واشر است تا برای جلوگیری از نشت مواد مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به علت غیرسمی بودن استفاده آن خطری برای افراد نخواهد داشت. در مجموع گرافیت ماده نسوزی است که حالا بیش از پیش مورد توجه متخصصان این رشته قرار گرفته است. فروشگاه صنعت نسوز یکی از مراکز توزیع و فروش بهترین کالاهای نسوز از جمله گرافیت خالص وارداتی به مشتریان است. در صورت نیاز می‌توانید به این فروشگاه معتبر مراجعه کنید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

4.6/5 (5 نظر)

11 دیدگاه در “ورق گرافیت خالص { نسوز } + خرید آنلاین ✔️

  1. مهسا مقدم گفت:

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم. ممنون بابت مطالب تخصصیتون

  2. منصور شریفیان گفت:

    خرید خوبی از شما داشتیم. پرفروش باشید.

  3. مریم‌ مقدم گفت:

    بازم درمورد این موضوع و سایر محصولات نسوز مطلب بذارین

  4. محسن شکیبا گفت:

    بی نظیر هستید.

  5. امید رضوی گفت:

    مطلبتون بسیار مفید بود.

  6. مهشید رنجبر گفت:

    مطلب بسیار خوبی بود همکار گرامی

  7. زینب حیدری گفت:

    شما پیج اینستا هم دارین؟

  8. سعید رضوی گفت:

    مثل همیشه ارسال به موقع محصولات. عالی

  9. فائزه خانی گفت:

    عاااااااااااالی بود

  10. یاسمن مرادی گفت:

    چه سایت قشنگی دارین. عالیه

  11. الهام سبزواری گفت:

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *